klockren musik och lama jävlar.

igår gjorde jag nått helt underbart! mitt i allt så kom jag på att jag ville gå på krogen så efter jobbet sprang jag hem och bytte om, in på olearys och dansade heeela kvällen, eller ja, i dom en och halv timme som var kvar. men det var så roligt, musiken var klockren! 
Såklart finns det ett men..
faan vad less jag är på folk som kommer hem från sina säsongsjobb och ska berätta för mig hur mycket roligare, bättre betalt och coolare liv dom har..ska försöka sig på någon lam övertalning, kom igen vad har du att förlora?
Vad vet ni om vad jag har att förlora?
men när ni kommer hem från era roliga liv, har supit upp alla pengar och alla vänner åkt hem, då ska jag skratta.
i min underbara lägenhet, med mina underbara jobb, mina underbara vänner, min fasta inkomst och ett liv som är något.
skratta!

till något roligare, på måndag bär det av till åre, yeah baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback